Pytania i odpowiedzi

Ogólne
Dlaczego zamówiłem wino z winnicy ....... a rachunek dostałem od Dom Wina Polskiego sp. z o.o.

Ponieważ Dom Wina Polskiego jest operatorem handlowym - sprzedawcą, który organizuje i pośredniczy w sprzedaży wina z winnicy.

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie z winem online?

Aby złożyć zamówienie na platformie winopasja.pl, wybierasz produkty, które chcesz kupić, następnie dodajesz je do koszyka zakupowego. W kolejnym kroku przechodzisz do koszyka zakupowego i tutaj przechodzisz do wyboru dostawy, jeśli jesteś osobą pełnoletnią, dalej potwierdzasz swój wiek oraz na tym etapie podejmujesz decyzję o tym, czy chcesz zrealizować zamówienie, zakładając osobiste konto klienta lub jako gość. Następnie uzupełniasz wszystkie potrzebne dane do przesyłki i dokonujesz płatności.

Czy dostarczacie wina do mojego regionu?

Tak, dostarczamy wina na terenie całej Polski. Podczas procesu zamawiania wprowadź swój adres, aby sprawdzić dostępność dostawy w Twoim regionie.

Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?

Możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej lub dzwoniąc pod numer telefonu +48 573 225 761

Zamówienie
Zamówienie dotarło, ale jest zniszczone.

Jeśli twoje zamówienie dotarło, ale przesyłka jest zniszczona to koniecznie zrób zdjęcia przesyłki z zew. i wew., oraz zanotuj godzinę dostawy. Następnie skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub poprzez messenger (ikonka w prawym dolnym rogu ekranu). Niezwłocznie rozpoczniemy procedurę reklamacyjną i wyślemy do Ciebie ponownie część lub całość zamówienia.

Moje zamówienie nie dotarło.

Jeśli z jakiegoś powodu twoje zamówienie nie dotarło, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub poprzez messenger (ikonka w prawym dolnym rogu ekranu.)

Zamówiłem wiele produktów, ale dostałem tylko część przesyłki.

Twoje zamówienie może być jeszcze procedowane w części. Wysyłamy wino bezpośrednio z winnicy, więc wino z każdej z nich otrzymasz w odrębnej przesyłce.