Pytania i odpowiedzi
Ponieważ Dom Wina Polskiego jest operatorem handlowym - sprzedawcą, który organizuje i pośredniczy w sprzedaży wina z winnicy.
Aby złożyć zamówienie na platformie winopasja.pl, wybierasz produkty, które chcesz kupić, następnie dodajesz je do koszyka zakupowego. W kolejnym kroku przechodzisz do koszyka zakupowego i tutaj przechodzisz do wyboru dostawy, jeśli jesteś osobą pełnoletnią, dalej potwierdzasz swój wiek oraz na tym etapie podejmujesz decyzję o tym, czy chcesz zrealizować zamówienie, zakładając osobiste konto klienta lub jako gość. Następnie uzupełniasz wszystkie potrzebne dane do przesyłki i dokonujesz płatności.
Tak, dostarczamy wina na terenie całej Polski. Podczas procesu zamawiania wprowadź swój adres, aby sprawdzić dostępność dostawy w Twoim regionie.
Możesz skontaktować się z naszą obsługą klienta poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej lub dzwoniąc pod numer telefonu +48 573 225 761
Jeśli twoje zamówienie dotarło, ale przesyłka jest zniszczona to koniecznie zrób zdjęcia przesyłki z zew. i wew., oraz zanotuj godzinę dostawy. Następnie skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub poprzez messenger (ikonka w prawym dolnym rogu ekranu). Niezwłocznie rozpoczniemy procedurę reklamacyjną i wyślemy do Ciebie ponownie część lub całość zamówienia.
Jeśli z jakiegoś powodu twoje zamówienie nie dotarło, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub poprzez messenger (ikonka w prawym dolnym rogu ekranu.)
Twoje zamówienie może być jeszcze procedowane w części. Wysyłamy wino bezpośrednio z winnicy, więc wino z każdej z nich otrzymasz w odrębnej przesyłce.